martes, 1 de noviembre de 2011

Quin tipus de mestra vull ser?

Quin tipus de mestra vull ser? Aquesta es la pregunta que respondre en aquest treball.
Esta compost per un document Scridb y un vídeo amb imatges i música de Photopeach.
Amb aquest treball vull que consti allò que vull arribar a ser com a mestra i que aquí a uns anys ho torni a llegir i recordi tot allò que vaig escriure, tot allò que em vaig proposar. Vull que amb aquest document consti el meu compromís amb l’educació, la meva intenció de contribuir a l’evolució de l’educació i vull que consti sobretot, la meva intenció de ser una mestra amb ganes, amb il·lusió, amb coratge per enfrontar-se a nous reptes i amb ganes d’aprendre tant dels meus alumnes com dels meus companys mestres.
Avui dia 1/11/2011, al meu primer curs de Grau d’Educació Infantil vull comprometre amb l’educació en general i amb l’educació dels meus nens en particular.
Aquest es el principi d’un camí tant llarg com apassionant, l’únic que se es que avui hem posaré les sabates i començaré a caminar...






Quin Tipus de Mestre Vols Ser



Quin tipus de mestra vull ser? on PhotoPeach

Zhila Azadeh Almanzor

No hay comentarios:

Publicar un comentario