martes, 4 de octubre de 2011

Presentació

Bon dia,
El meu nom és Zhila Azadeh tinc 19 anys i soc de Eivissa.
He estudiat a Sa Real des dels 3 anys.Vaig terminar el batxillerat fa dos anys i vaig fer selectivitat posteriorment.  L'any passat vaig estar a Barcelona a l'escola ''Coco Comin'' cursant comedia musical pero al gener vaig tornar a Eivissa.

Soc una apasionada del teatre i del cant,he estudiat cant amb una professora desde fa 7 anys,sempre que puc vaig al teatre. Ara mateix el caps de setmana estic fent teatre musical a Musicaldansa, una academia de teatre al centre d'Eivissa. Per altra banda he de dir que estic estudiant altra carrera,Història, sempre m'ha agradat la història i en un futur m'agradaria ser professora d'història

El que espero d'aquesta assignatura és que em proporcioni les eines per poder ser una bona educadora, aquest és el meu objectiu aprendre el màxim pero poder-ho transmetre d'una manera correcta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario